scoll

Selamat Menjamu Mata . Thanks singgah Aqilaawityou dot Belog Sepot

pilihan aku :D

okay , okay , okayy !
kali ini post tentang apa yang aku suka gila mati . heheh . Antara sekolah dengan rumah ? aku pilih rumah .. rumah dengan jalan-jalan ? more prefer to jalan jalan lahh :D aku ni kaki jalan . TAPI bukan kaki rayau for ex , tawaf satu sekolah . emm nanti penat , nanti kena marah , nanti dapat malu . wuu tidak tidak .

kenapa tak suka sekolah ?

aku tak sukaaa hw banyak banyak . penat derr nak siapkan . HAHA perkare yang wajib terjadi pada aku ialahh tak siap hw ! nanti kan sebelum cikgu masuk je daa cuak gilaa bapak . bole pitam aku kat situ . partner sebelah aku cume bole tengok and kesiankan aku je . heh tak berguna sungguh kan ? haha .

then , aku ni tak sukaaa kasut terpijak tahi . wouhh ! aku ade pengalaman tau . hihi mari mari dengar . tym primary school dulu , biasalah aku jalan kaki gi sekolah . rumah dekat sejengkal je dengan rumah . so bila sampai sekolah je kan aku ade bau something memang busuk nak mampus ! eww memang tak tahan . kentut nenek aku lagi wangi . waduhh . aku sedar pon tym nak pijak masuk kelas aku . tym tu tak salah darjah 5 kodd . aku punyalah bengang pegi kesat kasut tuh kat depan pintu kelas . bapak dia ! memang tak pikir ape satu kelas akan busuk ? hoh lembap jugak aku dulu2 . ==' hihi

next , sebab kena gosok baju . wahh aku ni memang pemalas lahh . semua benda tak suka . yelahh baju aku ade satu yang susah nak gosok doe . asal ? sebab tak spray air ? dah laa . ==' tah laa aku tak sabar sebenarnye nak masok umur 18 . tau kenape ? tettt . tak tau . aku pon tak pasti lahh . yang pasti memang nak lahh . hihi

lastly , tak sukaaa conduct kat depan mata mata yang akan tenung aku . OMAGOAA . ini memang malu lah senang cerita . tau tak ? yang semua budak budak pk ni dah anti gilaa nak kena conduct . sebelum naik tu okaylah lagi . derkk jea . bila dah naik pentas hambekk kauuu ! gilaa tak dupp dapp jantung , usus , rongga , paru paru and pundi kencing aku ? ==' masalah betol . cikgu je tak paham kami :'( . lagipun memangg tak aci form 1 and form 2 takkena . GRR . takpe isnin 14/2/2011 dah conduct untuk kali ketiga okay . takde rase apape lagsung . yeay congrats to me kan ?.

so by the wayy ini pic aku sebelom gerak gi sekolah 'tersayang' tuh . Act aku ni rabun tapi tak sempat nak pakai spect lagi ==' chowwt ! :D




Thanks For Visiting AqilaaWithYouuDotBelogSepot :) Come Again